//
Şu anda okuduğunuz...
akademik, akademik bilgi, akademik bilgi kaynağı, arama yöntemleri

Bilimsel Arama Motoru – Web Of Science

Bilimsel Arama Motoru – Web Of Science
ISI Web of Knowledge
“Science Citation Index Expanded”, “Social Sciences Citation Index” ve “Arts & Humanities Index” in de bulunduğu bilimsel araştırma motorudur.
http://isiknowledge.com/

Yazarlara, konuya vb birçok parametreye göre arama yapılabilir. Arama sonuçlarını görebilmek için, bu hizmetten yararlanan üniversitelerden veya kütüphanelerden bağlanmanız gerekecektir.

Yazarların indekselere giren yazıları, bibliyografik künye, özet, o makaleye yapilan atiflari (referans olarak başka yayınlarda kullanılıp kullanılmadığı -cited) gibi birçok bilgiye ulaşılabilir.

About enisden

Muğla Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Trackbacks/Pingbacks

  1. Geri bildirim: SCI, SCIE, SSCI, AHCI- Impact Factor … vb Nedir? « enisden - 02 Ekim 2011

Bir Cevap Yazın

Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver.

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 198 takipçiye katılın

