//
Şu anda okuduğunuz...
eğitim, eğitim üzerine düşünceler

Zihin Haritaları Nedir ve Nasıl Yapılır

Yaratıcı düşünme ve öğrenme tekniklerinden en önemlilerinden olan zihin haritaları hakkında daha önce de yazmıştık.

Yüksek lisans öğrencim Ebubekir Akkuş’un bu konudaki sunumu aşağıdadır:

View this document on Scribd

Aşağıdaki video’da nasıl zihin haritası yapılacağına dair güzel bir sunum bulunmakta:

Güzel bir “Zihin Haritaları ile Fikir bulmak” yazısı için tıklayınız:

http://www.erkansahan.com/2009/09/zihin-haritalari-ile-fikir-bulmak/

About enisden

Muğla Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Trackbacks/Pingbacks

  1. Geri bildirim: Ulaşmamız gereken üniversite eğitimi ve öğrenciler « enisden - 31 Ağustos 2011

  2. Geri bildirim: Doktora yapacaklara/yapanlara tavsiyeler « enisden - 01 Ekim 2012

Bir Cevap Yazın

Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver.

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 207 takipçiye katılın

