//
Şu anda okuduğunuz...
güzel, Güzel Sözler, Not aldıklarım

Bob Marley felsefesi – Karanlığa ışık tutun

“Ben Efsaneyim” filminden, Bob Marley felsefesi yorumları.

“Bir fikri vardı …

Ona göre,

İnsanların hayatına müzik ve sevgi aşılarsan, onları tedavi edebilirsin.

Aynı bilim adamları gibi.

Barış için konsere çıkmaya hazırlanırken bir adam evine girip onu yaralamıştı. iki gün sonra konserde sahneye çıkıp şarkı söyledi.

Biri ona sordu, neden?

“Dünyayı daha kötü hale getirmeye çalışan insanlar bir gün bile tatil yapmıyor, ben nasıl yapayım?”

Karanlığa ışık tutun!

Bu pasajın videosunu izlemek için tıklayın

Three Little Birds – Bob Marley’den … “Don’t worry about a thing …”

About enisden

Muğla Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Trackbacks/Pingbacks

  1. Geri bildirim: İyilik ve kötülük. Hangisi kazanacak? Ne yapmalı? Taraf tutmanın vakti « enisden - 22 Ağustos 2011

Bir Cevap Yazın

Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver.

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 194 takipçiye katılın

