//
Şu anda okuduğunuz...
Gezgin, gezi, seyahat

Hangi Yoldan Gitsek Acep?

efendim tek sorunumuz bu değil tabii ki
ama şu anki sorunumuz harita ile aramızda

ne güzel yerler var Türkiye’mde
sabahtan beridir bakıyorum – bin rota çizdim kafamda
internetten bazı notlar aldım not defterime
yani gez gez bitmez bu ülke

“türkiye gezi rehberi” kitabını alıp almamakta kararsızım mesela
yani bi kitap bu kadar ağır olur mu kardeşim – tartıya koydum – 1 kiloyu geçiyor meret

efendim nerden geldiği bilinmez (balkanlar olabilir mesela)
soğuk ve yağmurlu hava da geliyormuş kuzeye

ben de kuzey taraflarına doğru bi yön almakta idim
ama ama …

Yoksa yollara düşmesek de konaklasak mı acaep,
Misal Kayaköy Sanat Kampı (http://www.kayasanat.com) da yıllardır listemizde durur

ama yola çıkmak lazım evet ….

sorunumuz bu olsun canım, bi yolunu buluruz
YOL bu sonucta …

Birden bire
çoğalan
Yolların ortasındayım ….

Not:
Bugün hatırladım.
Yola çıkmadan önce yolu planlamak iyi değil.
Yoldayken, rüzgarın, haritanın, ulaşım şartlarına göre şekillendirmek gerek …
Ben bunu bilirken, nasıl da unuttum bugün?

Reklamlar

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: