Şu anda okuduğunuz...
Gezgin, gezi, seyahat

veni vidi vici (gittim gördüm geldim)

Evet 11 günlük “backpacker” (sırt çantalı gezgin) olarak yaptığım, ufak bir seyahati bitirmiş durumdayım. İstek üzerine çantama “derviş” ismini vermeyi uygun buldum 😉
Anlatacak çok şey var ama zamana bırakalım.

Özetle Anadolu’nun batı kısımlarını içeren bir gezi oldu bu.
Öncelikle trenle İzmir’den Uşak’a gittim ve akraba ziyaretlerinde bulundum.
Ordan İstanbul’a geçtim ve bir gün gezdim.
Trenle İstanbul’dan Edirne’ye geçtik. Edirne’yi de gezecek bol vaktim oldu.
Oradan Çanakkale’ye geçtim.
Bir Assos-Behramkale kaçamağı yaptıktan sonra,
Benim için her zaman özel olan Ayvalık’ta demirledik bir süre.

Gezdiğim yerlerde ama özellikle yollarda çok ilginç insanlarla tanıştım ve muhabbet ettim. Bir sürü hayat hikayesi. Ne demişler “çok okuyan değil, çok gezen bilir”.

Detaylar sonra …

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

2 thoughts on “veni vidi vici (gittim gördüm geldim)

1. Üstad hoşgelmişsin. Gezdiğin gördüğün yerleri de anlatmanı bekliyoruz.Yazını okuyunca aklıma neler geldi neler: Saros körfezi’nin güzelliği, kelimelere sığmaz Gelibolu, huzur dolu Şarköy, şarap dolu Mürefte, rakının vatanı Tekirdağ ve köfte, inanılmaz görüntüye sahip ayçiçeği tarlaları, Behramkale-Assos, denizde güneşin doğuşunu izleme, muhteşem manzaralı ve yaşanası Kaz Dağları, Zeus Altarı, çok çeşitli Edremit pazarı, buz gibi suyu bol oksijeni ile Akçay, Ayvalık, Küçükkuyu, Cunda, sualtı dünyasının cazibesi, Papalina balığının nefis tadı, ahtapot, kalamar, olta ile Çupra yakalama ve afiyetle yutma..Off, tatile ihtiyacım var galiba. Ama gerçek bir tatile. Dönüş zamanının “evet dinlendim, dönebilirim” dediğim zaman olacağı, sınırsız bir tatile.Ve tabi bu tatil için finansmana 😀Hoşgeldin tekrar..

Posted by Gökhan ERYOL | 24 Eylül 2006, 7:21 am
  2. Hani gezdiğiniz gördüğünüz yerlerin resmi ve de izlenimleriniz? Adresi not aldım takipteyim ona göre.. :))