//
Şu anda okuduğunuz...
Animasyon, Anime

Ghost in the shell 2 – innoncence

Evet efem, sonunda ikinci seriyi de izleyebildim.
İşi gücü bıraktı, çizgi film izliyor diyebilirsiniz.
Ama doktora çalışmam dışında bu aralar yaptığım ve en azından bu blogda söz ettiğim tek şey budur.

Gerçekten etkileyici bir film olmuş.
Robotların da hissettiği bir dünyada, kimin robot kimin insan olduğunu nasıl anlarsınız?
Robotlar, bebekler ve kuşlar.
Alakasız şeyler mi?

Bir sürü özlü sözle ve karışık kurgusuyla gerçekten de karmaşık bir film.
Düşündürüyor ve şaşırtıyor.
Belki de özü de bu.

“Bırakın insan kimseye kötülük yapmadan yanlız yaşasın,
ihtiyaçsız, aynen ormandaki bir fil gibi” [Budha]

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

