//
Şu anda okuduğunuz...
öneri, dizi, müzik, şiir-şarkı sözü

E.R. ve Somewhere Over the Rainbow

E.R. ‘in bu bölümü çok hüzünlü ama bir o kadar da güzeldi.
Belki benim gibi kanserden sevdiğini kaybedenler için ayrı bir özeldi.
Yarın tekrarı var Cnbc-e’de, hüzünlenecek olsanız da kaçırmamanızı öneririm …

Bu bölümün bitiş müziği de çok güzel bir klasik.
“Somewhere Over the Rainbow”
The Wizard of Oz (1939)’da müzik oscar’ini almis bu müzikle (ekşi sözlük’ün yalancısıyım)
Bircok filmde geçen ve birçok şarkıcının seslendirdiği bir şarkıymış kendisi …

Judy Garland’dan bi buklesini dinleyebilirsiniz:
http://www.rhino.com/store/digital/detail.lasso?upc=081227832360#

Israel “IZ” Kamakawiwoʻole un seslendirmesi de oldukça başarılı:

Ekşi sözlükte şarkıyla ilgili çok ilginç yorumlar olsa da,

E.R.’daki hüzünlü bölümde,
her şeye rağmen hayatın devam ettiğini,
ölümün bir son olmadığını
ve çocukluğa özlemi estirmiştir.
İyi de etmiştir.

Burdan sevgili anneme de sevgilerimi gönderiyorum.
Orda huzurlusun biliyorum ve her an bizimlesin.

“Somewhere Over the Rainbow”
music by Harold Arlen and lyrics by E.Y. Harburg

Way up high,
There’s a land that I heard of
Once in a lullaby.

Somewhere over the rainbow
Skies are blue,
And the dreams that you dare to dream
Really do come true.

Someday I’ll wish upon a star
And wake up where the clouds are far
Behind me.
Where troubles melt like lemon drops
Away above the chimney tops
That’s where you’ll find me.

Somewhere over the rainbow
Bluebirds fly.
Birds fly over the rainbow.
Why then, oh why can’t I?

If happy little bluebirds fly
Beyond the rainbow
Why, oh why can’t I?

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

