//
Şu anda okuduğunuz...
çizgi, Düşününce, hayata dair, karikatür, mizah

Hayatı çok sorguluyor muyuz nedir?

Aslında hayatı (özellikle de hayatımı kaplayan doktorayı) çok sorguluyorum.
Bunların çoğunu burda yazmıyorum, çünkü özelimi o kadar dökmek istemiyorum.
Özellikle de tez için kendimi biraz sınırladığımı düşünürseniz,
sorgulama kısmında kendimizle biraz dalga geçmenin vakti de gelmiştir ….

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

2 thoughts on “Hayatı çok sorguluyor muyuz nedir?

  1. Uzmanlık tezimi hazırlarken ben de çok sorguladım bu olayı, eğer yaptığınız bir iş size birşey katmıyorsa hiç bir anlamı yoktur. Tez hazırlamamın bana verdiği tek şey, bilimsel bir çalışma dizaynını nasıl kendi başıma yaparım, onu öğretmekti. Üniversitede kalıp, akademik kariyer yapmayı düşünmeyen birisi için de bunun çok da anlamı yok bana göre.. Onun yerine oturur, mesleğime katkıda bulunacak yayınları veya kitapları okurum daha iyi.

    Posted by gezimanya | 08 Aralık 2006, 11:29 am
  2. Aslında akademik olarak tezle uğraşıyorum ama doktora tezi gerçekten de çok ilginç bir süreç.
    Yani bir dert ki anlatılır şey değil.

    Posted by Dr. Enis Karaarslan | 08 Aralık 2006, 11:48 am

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

