//
Şu anda okuduğunuz...
Düşününce

Zaman ve zaman kavramını kaybetmek

Hayat ilginç bir hızda devam ediyor.

Bir hocama artık son zamanlarda zaman kavramını kaybettiğimden söz ettim.
Doktora ne kadardır sürüyor, annem öleli kaç sene oldu … hepsi kayıp.
Hepsi sanki dün yaşandı. Yıllar deli bir hızla geçmeye başladı.

Zamanın,
Güzel birşeyler yaşadıkça çok hızlı geçtiğini
İstemediğimiz ve sıkıldığımız bir ortamda yavaş geçtiğini biliyoruz.
Ama hayat bazen güzel, bazen sıkıcı anların toplamı.

Hocam “yaşlandıkça çok daha hızlı geçmeye başlayacak” dedi.

Yaşlanmak değil de, istediğim şeylere yeterince zaman ayıramamak kötü.
Birçok şeyi “doktoradan sonra” diye ertelediğim bu zamanlarda, dostlarım mantıklı olarak “hiçbir şeyi erteleme” diyorlar. Bir de doktoraya yeterince zaman ayırsam, aslında tez “tez bi zamanda” bitecek (umarım).
Zaman zaman

Zaman zaman Ah o zaman

Zaman çok hızlı akıyor ….
About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

2 thoughts on “Zaman ve zaman kavramını kaybetmek

  1. Bugün sabah konuştuk eşimle, zamanın ne kadar hızlı akmaya başladığını. Son bir ay mesela, sanki bir iki günde bitti. Düşünce sardı beni bunu farkettikten sonra, kötü zamanlar mı hızla geçer biterdi, iyi zamanlar mı? sayılı gün çabuk geçer derlerdi, yalan olduğunu askerde öğrendik. Ama şimdi bu zamandan bakınca bitivermiş gibi. Bu son bir ay da öyle, aslında neredeyse günbegün sayabilirim, pek rahat bir ay değildi özetle, ama hızlı geçmiş diye hissediyorum.Peki, zamanın hızlı geçtiğini hissediyorsan, güzel zaman mı geçiriyorsun demektir, yoksa sıkıntılı zamanlar mı? Ona göre değerlendirme yapacağım, son 5 yıl hızlı geçmiş zira.

    Posted by eryol | 07 Haziran 2007, 12:29 pm
  2. Anlık olarak sıkıntılı zamanlar, insana zamanın yavaş geçtiğini zannetmesine yol açıyor olabilir.Ama zaman her koşulda hızlı geçiyor.Aslında zamanın hızlı geçmesi de sorun değil, onu nasıl yaşadığın,sevdiceğinle ne kadar zaman geçirdiğin,yapmak istediklerini yapıp yapamadığın,yaşadığın mutlu an’larin toplami önemli.

    Posted by Dr. Enis Karaarslan | 07 Haziran 2007, 1:39 pm

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

