//
Şu anda okuduğunuz...
müzik

Caz (Jazz) yap

“Caz yapma” sözüne inat “Caz yap”.

Bu hafta Ege Caz (Jazz) günlerinde “Önder Focan Quartet” ve “Yıldız İbrahimova” konserleri ile güzel bir müzik ziyafeti çektik.

Aslında değinmek istediğim şey, arkadaşlarımın caz müziğine olan ön yargısı. Çoğu caz’ı sevmediğini söylüyor, ücretsiz konsere bile gitmek istemiyor.
Oysa ki caz müziği çok çeşitli.
Ben de sonuçta caz müziği konusunda çok bilgili değilim, “konserlerin hiçbirini kaçırmam” da demiyorum. Ama en azından fırsat bulduğumda deneyip farklı tadlar almaya çalışıyorum. Bazı tarzları beğeniyorum, bazıları ağır geliyor :).

Özellikle Türk ezgilerini yorumlayışları, arada kopup gitmeleri hoşuma gidiyor.

Einstein’in dediği gibi “Önyargıları yok etmek, atomu parçalamaktan daha zor”.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

2 thoughts on “Caz (Jazz) yap

  1. caz müzik ve çizgi film arasındaki ilişkiyi anlatabilmem için acil olarak bilgiye ihtiyacım var yardımcı olabilir misinis

    Posted by esra | 31 Mayıs 2008, 5:13 pm
  2. Elimde bu konuda bilgi yok.Ama http://scholar.google.comdan “cartoon jazz relationship”gibi çeşitli parametrelerle arayıp bulabilirsiniz muhtemelen.

    Posted by Dr. Enis Karaarslan | 31 Mayıs 2008, 6:05 pm

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

