//
Şu anda okuduğunuz...
benim şehirlerim, doğal hayat

izmir doğal yaşam parkı

İzmir doğal yaşam parkı, dünya standartlarında bir hayvanat bahçesi olmuş.
Park, şu ana kadar gezdiğim en bakımlı ve en güzel hayvanat bahçesi.

Henüz görmemiş olanlara şiddetle tavsiye edilir.
Yeğen veya çocuklarınızla güzel vakit geçirmek için çok güzel bir yer.

Ayrıntılı bilgi için:
http://www.izmirdogalyasamparki.org.tr/

Hayvanların fuardaki dar alanlarından kurtulmuş olmaları çok güzel.
Zamanla yeşil alanların, hayvan çeşitlerinin ve kapsamının artması umuduyla …

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

3 thoughts on “izmir doğal yaşam parkı

  1. Ooo bu yazı şahane oldu, umarım vesile de olur.
    Blogumun İzmir Güncesi kısmı için en azından gidip görülecek.

    Öyle bir liste var ki elimde bitmek bilmiyor ve hep erteleniyor.
    Geçenlerde de Denizaltı Müzesi’ni git gör tavsiyesi aldım. Elbet mezun olmadan gidip, görüp bloga bir şeyler karalanacak da, acaba ne zaman?

    Posted by Lipsum | 10 Aralık 2011, 2:04 am
  2. İtalya’ya gelmeden önce Bostanlı belediyesinin ücretsiz bisiklet hizmetine başlayacağını duymuştum. Biraz uzun ama bisikletle doğal yaşam parkına gitmek, özellikle baharda güzel bir fikir olabilir.

    Posted by enisden | 10 Aralık 2011, 12:10 pm
  3. Yorumunuzdan sonra internette araştırınca denk geldim. (http://www.milliyet.com.tr/dogayi-sevenlere-bisiklet-bedava/ege/haberdetay/18.08.2011/1428172/default.htm)

    Ne kadar uzun olursa olsun, denemeye değecek kadar güzel duruyor. Gerçekten çok çok iyi oldu bu bilgi.
    Gidip geldikten sonra öğrensem azıcık üzülürdüm. En azından şimdi hazırlıklı gider, sorup, soruştururum.

    Teşekkürler. 🙂

    Posted by Lipsum | 10 Aralık 2011, 12:15 pm

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

