//
Şu anda okuduğunuz...
ANI, Anı, ege üniversitesi

Ege Üniversitesi Network Yönetim Grubu

10 seneyi aşkın bir süre görev aldığım Ege Üniversitesi Network Yönetim Grubu (NYG) hakkında da bir kaç cümle yazmak isterim.

Üniversitelerde bu tür oluşumlar özellikle idealist insanların bir araya geldiği yerlerdir. Gerçi üniversite personeline/öğrencisine sorsanız kimse verilen hizmetten pek memnun değildir (eleştirmek kolaydır) ama işin içinde olanlar gerçeği bilir. Eldeki kısıtlı imkanlarla o üniversitenin bilgi ağını başarıyla yönetir bu ekipler.

Bu ekiplerin sürekli çalışması sayesinde akademisyen, personel ve öğrenciler bilgi kaynaklarına erişebilir. Binlerce bilgisayar, mümkün olan en az sorunla üniversitenin bilgi kaynaklarına ve İnternet’e erişir.

Bir Ege Üniversitesi ağı, 2009 rakamlarıyla 8000’i aşkın bilgisayar, 530’dan fazla ağ cihazından (switch, access point …vb) oluşmaktaydı. Bu rakamlar her geçen gün artmaktadır.

NYG olarak, hep geleceğe yönelik projeler içinde olduk. Kafamızda oluşturduğumuz bir ideal üniversiteye ulaşmak için sürekli olarak yeni hizmetler ortaya koymaya çalıştık.

Teknik dünyayı bırakıp akademik dünyaya geçerken, şu an içim çok rahat. Ekip oturmuş durumda ve bu da Ege Üniversitesi için çok büyük bir şans.

Güzel zamanlardı, özellikle güzel dostluklar kurduk.
Dostluğumuz hep devam edecek.

2006

2010

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

6 thoughts on “Ege Üniversitesi Network Yönetim Grubu

  1. 10 seneyi aşkın bir süredir beraber çalıştığım. Bildiğim her şeyi ondan öğrendiğim değerli hocam, senseim, arkadaşım, can kardeşim Enis. İşimle ilgili aldığım her kararı bir de Enis'e sorayım diyerek onaymı alıyordum kendimi sağlamamı alıyordum hala emin değilim ama emin olduğum Enis'in bana her zaman doğru olanı gösterdiğiydi. Seninle beraber çalışma şansına sahip olmak bizim için gerçekten büyük ayrıcalıktı. özellikle benim için büyük bir şerefti. isterdim ki Enis yıllarca hizmet verdiği Ege Üniversitesi'nde akademik hayatına devam etsin ama Muğla Üniversitesi bizden daha şanslıymış. Bundan sonraki akademik hayatında başarıların devamını dilerim kardeşim Enis.

    Posted by Süleyman AŞICI | 12 Ocak 2010, 2:11 pm
  2. Ben de o karede bir yer edinebildigim ve o ekibin bir parcasi oldugum icin cok mutluyum..

    Posted by Mehmet Ugur HAZIROL | 14 Ocak 2010, 7:35 pm
  3. Kim bilir belki gün gelir yollar yine kesişir. Kesişmese bile aynen dediğin gibi:
    “Güzel zamanlardı, özellikle güzel dostluklar kurduk.
    Dostluğumuz hep devam edecek.”

    Posted by Fatih Begit | 21 Ocak 2010, 8:09 am
  4. Kim bilir belki gün gelir yollar yine kesişir. Kesişmese bile aynen dediğin gibi:
    “Güzel zamanlardı, özellikle güzel dostluklar kurduk.
    Dostluğumuz hep devam edecek.”

    Posted by Fatih Begit | 21 Ocak 2010, 8:09 am
  5. Onunla çalışırken onun vizyonundan, bilgisinden etkilenmemek ne mümkün. Birde bu açıdan bakalım demesi gayet hoş. Ege Üniversitesi değerini bilemedi Umarım Muğla onun kıymetini bilir.

    Posted by Mustafa YILDIRIM | 26 Ocak 2010, 6:59 pm

Trackbacks/Pingbacks

  1. Geri bildirim: Ege Üniversitesi’ne Veda | enisden - 15 Mart 2011

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

