//
Şu anda okuduğunuz...
eğitim, eğitim üzerine düşünceler, karikatür

matematik – Herkes her şeyi anlamak zorunda mı gerçekten?

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum bırakın

“Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver.”

“God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference.”
(P.R. Niebuhr)

Özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.” (Mustafa Kemal ATATÜRK)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler