//
Şu anda okuduğunuz...
öneri, hayata olumlu bakmak, müzik

Moral takviye – Ahmet Erözenci’nin Elif Yarsuvat’ı konuk ettiği radyo programı

Cazkolik‘teki bütün programlar güzel, hepsini beğenerek takip ediyorum.

Ahmet Erözenci’nin Elif Yarsuvat’ı konuk ettiği programda (Program 2) “şarkılarda yaşam, şarkılarla yaşam” konusunu ele almışlar.

Daha çok moral verici ve olumlu şarkıları seçmişler.

http://www.cazkolik.com/radyocazkolik/default.asp?radyoId=4&id=202

Tekrar tekrar dinlenecek çok güzel bir program olmuş.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

2 thoughts on “Moral takviye – Ahmet Erözenci’nin Elif Yarsuvat’ı konuk ettiği radyo programı

  1. Klasik jazzı ve bazen de smooth jazzı severek dinlerim. Paylaşım için teşekkürler.

    Posted by siyahklavye | 19 Mayıs 2011, 7:21 am
  2. Harika! Ben de bir cazkoliğim zaten:))Dgitürk 436 437 ve 438’den de 24 saat her tür kaliteli jazz dinleyebilirsiniz.

    Posted by begonvilliev | 19 Mayıs 2011, 7:29 am

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

