//
Şu anda okuduğunuz...
hayata dair, keyif insanı, mizah

Biz Türklerin Mangal aşkı

Evet hep ciddi şeyler yazacak değiliz ya, mangal keyfimizi yazalım. Mangal da aslında ciddi bir iştir. Özellikle mangalı düzgün yakabilmek, etleri düzgün pişirebilmek de maharet ister.

Biz Egeliler için ilkbahar/yaz mevsimi biraz da mangal mevsimidir. Özellikle yazlıkçılar, yaz akşamları mangal keyfi yapmayı severler. Günübirlikçiler, bir yandan denize girerken bir yandan da mangal yakmak isterler.

Herkes bahar/yazın mı mangal yapar? Tabii ki değil, Bursa’da kar altında mangal yapan onca insanı görünce çok şaşırmıştım. Uludağ’da mangalda sucuk oldukça popülerdir mesela. Bursalılara da buradan selam etmek isterim. Mutlaka başka yörelerde de başka alışkanlıklar vardır.

Evet, ben de mangalı, mangal muhabbetini severim. Zararlı biliyorum ama birçok güzel şey de zararlıdır evet.

Mesaj verme kaygısı devreye girsin. Tek ricam var, piknik alanları dışında mangal yapmayalım, orman yangınlarına yol açmamak için dikkatli olalım.

Aşağıda mangal ile ilgili netten topladığım mizahi resimler var …

Mangal başında bekleyen köpekBurhan altıntop balkonda mangal

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

