//
Şu anda okuduğunuz...
benim şehirlerim, Gezgin, Gitmek, yemek durakları

Kadıköy Lezzet Durakları – kadıköye gitmek için 2 ek bahane daha

Kadıköy’ü, özellikle Haydar Paşa Garı’nı çok severim. Çarşısında dolanmak, cafe/barlarında zaman geçirmek güzeldir. Vapurla Eminönü veya Beşiktaş yapmak da oldukça keyiflidir.

Vedat Milör değilim ama Yavuz Hoca öyle sanırım. Yavuz Hoca’nın tavsiye ettiği yerlere mutlaka gitmek gerek. Kendisi bir Kadıköy’lü olduğundan bana iki yer önermişti. Bu iki yer de Kadıköy çarşısında. Bu iki yere de gittim ve açıkçası çok memnun kaldım, ben de şiddetle tavsiye ederim efem.

Baylan Pastanesi – Eski dekorasyonu korunmuş, İstanbul’un en eski pastanelerinden. Zamanda bir nevi yolculuk. Güzel bir arka bahçesi var. Kup Griye şiddetle tavsiye edilir. Gerçi bütün ürünleri başarılıymış. Likörlü çikolatalarının da iyi olduğunu duydum.

Çiya Sofrası – Kebapçı olanda değil, ev yemekleri verilen kısımdan söz ediyorum. Gerçi ikisi karşılıklı. Caddeye atılmış masalarda oturdum. Türkiye’nin her yerinden çok çeşitli yemekleri var. Seçmek zor oldu, ahçının tavsiyesine uyarak “az” ondan “az” şundan mümkün olduğunca fazla çeşit denemek istedim. Özellikle doğadan toparlanmış mantarla yapılmış yemek oldukça başarılıydı. Son zamanlarda  tattığım en güzel yemekler olduğunu belirtmeliyim, fiyatlar da oldukça makul. Sitesini incelediğinize yemek çeşitliği şaşırtıyor: http://www.ciya.com.tr

Kadıköy’e gitmek için 2 neden daha …

Yavuz Hocam ek önerilerin varsa onları da ekleriz buraya.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

3 thoughts on “Kadıköy Lezzet Durakları – kadıköye gitmek için 2 ek bahane daha

  1. Acizane tavsiyelerimden zevk alman beni sevindirdi Enis Hocam, bir daha ki Istanbul turunda yeni yerleri paylasmaktan onur duyarim.

    Posted by Yavuz | 25 Haziran 2011, 1:23 pm

Trackbacks/Pingbacks

  1. Geri bildirim: İstanbul Gezi Önerileri – bir gezginin notları | enisden - 29 Mayıs 2013

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

