//
Şu anda okuduğunuz...
italyadan, yemek

Kahvaltı önerileri çalışılacak – Yumurtalı ekmek veya french toast

Buradaki önerileri ve kahvaltı tanımlarını denemeye zaman yeter mi bilmiyorum ama tabir yerindeyse yapılmışı var:

http://www.portakalagaci.com/oburcuk/kahvaltlk/

Ben acizane yumurtalı ekmek yapmayı hedefliyorum yarın kahvaltısı için. Yanında çay, domates, peynir, zeytin … daha ne olsun. Aşağıdaki forumda bir tarif verilmiş:

http://www.forumdas.net/damak-keyfi/yumurtali-ekmek-tarifi-resimli-73520/

Gerçi buradaki tarif portakalagaci sitesine göre “french toast” a benziyor. Farklı tarifler de var:

http://www.hafiftarif.com/2010/05/04/yumurtali-ekmek-tarifi/

En detaylı anlatım şu sanki:

http://sultanyemektarifleri.blogspot.com/2010/10/yumurtali-ekmek-nasil-yapilir.html

Rahmetli annem bazen yumurtalı ekmek yapardı, ne çok da severdik. Aslında bayat ekmeklerden kurtulma yollarından biridir. Gerçi kalorisini görünce biraz çekinmedim değil ama olsun 🙂

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

3 thoughts on “Kahvaltı önerileri çalışılacak – Yumurtalı ekmek veya french toast

  1. Verilen linkler şahane oldu. Son yorumlaşmalarımızdan beri daha da hevesliyim güzel kahvaltılara.
    Bu hafta da kısmet olmadı. Hatta bu hafta kahvaltıya, öğle yemeğine vs hiç fırsat olmadı.

    Pazar gününü upuzun bir kahvaltıya ayıracağım! İlk defa “yumurtalı ekmek” yapmayı
    deneyeceğim tabii.

    Eğer bir aksilik olmazsa, o vakit Pazar günü ilk deneyimimi fotoğraflar ile buradan da paylaşırım 🙂

    Posted by Lipsum | 25 Kasım 2011, 8:58 pm
  2. Selam, çok hoş bir konu seçmişsiniz. Benim de konu ile ilgili şöyle bir araştırmam olmuştu:

    (En sondaki örnek Begonvilli Ev’in mutfağından)

    http://begonvilliev.blogspot.com/2009/05/dunya-ulkelerinden-kahvalt-ornekleri.html
    Sevgiler, selamlar..

    Posted by begonvilliev | 26 Kasım 2011, 8:34 am
  3. Evet görmüştüm bu yazıyı da. Ben de arada kahvaltı üzerine bir şeyler karalıyorum: https://enisden.wordpress.com/tag/kahvalti/

    Posted by enisden | 26 Kasım 2011, 10:18 am

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

