//
Şu anda okuduğunuz...
açık kaynak kod, öneri, özgür yazılım, bilişim, ceng, ceng 1005, ceng 1006, film önerisi, linux

Devrimsel İşletim Sistemi – “Revolution OS” filmi

2001 senesine ait bir film ve açıkçası daha geçenlerde izleme imkanım oldu. Bu filmi, bence bütün bilişimciler izlemeli. GNU, özgür yazılım ve Linux’un ne şartlarda / nasıl geliştiği ve felsefesi daha iyi anlaşılmalı. Stallman, Linus Torvalds ve diğerlerinden bu süreç dinlenmeli.

Web sitesi: http://www.revolution-os.com/

Fragmanı:

85 dakika süren filmi:

Film önerisi için Lipsum’a  teşekkürler.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

4 thoughts on “Devrimsel İşletim Sistemi – “Revolution OS” filmi

  1. Ben bir dönem bütün öğrencilerime izletiyordum bunu. Çok faideli bir eser

    Posted by Necdet Yücel | 10 Ocak 2012, 10:23 pm
  2. O vakit eğer izin olursa iki öneri daha paylaşayayım burada.
    Yazın Revolution OS ile diğer ikisini de üst üste izlediğimde apayrı
    bir tat almıştım ben. Bunlar da akılda olabilir aslında.

    The Codebreakers: http://video.google.com/videoplay?docid=578348807380292081
    The Code Linux: http://video.google.com/videoplay?docid=-3498228245415745977

    Posted by Lipsum | 11 Ocak 2012, 8:56 pm

Trackbacks/Pingbacks

  1. Geri bildirim: Özgür yazılım ve Linux konusunda film – belgesel önerileri « enisden - 12 Ocak 2012

  2. Geri bildirim: GNU/Linux Temelleri Sunumu (İngilizce) | enisden - 21 Mayıs 2014

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

