//
Şu anda okuduğunuz...
dağ yürüyüşü, Gezgin, italya, italyadan

Sınırları olmayan bir dünya özlemiyle: Bütün sınırlar böyle olsa – İtalya-İsviçre sınırı – Monte Bisbono

İsviçre’den yaptığımız yürüyüşte önce İtalya’ya geçtik, sonra İsviçre’ye geri döndük. Hiç bir belgemiz kontrol edilmedi, doğada güzel bir günün keyfini çıkarttık. Fotoğraflarla bu güzel günü paylaşırken bir dilek tutmak istiyorum. Sınırların böyle olduğu bir dünya diliyorum.

“In the hike from Switzerland, firstly we moved from Switzerland to Italy, then went back to Switzerland. None of our documents were controlled, we just enjoyed a beautiful day in nature. Just wanna make a wish when I am sharing the photographs of this beautiful day. Longing for a world with no borders.”

Bugün İsviçre’de küçük bir kasabaya geçip Monte Bisbono’ya yürüdük. Monte Bisbono, İtalya tarafında kalan ve Como gölü manzaralı bir dağ. Yürürken işaretlenmiş bir beton blok’u geçtik, buradan sonrası İtalya dediler.

Öğlen yemeğimizi (yanımızda getirdiğimiz nevalelerle) Alp dağları ve Como (Komo) gölü manzarası eşliğinde yaptık.

Dönüş yolunda başka bir patika kullandık. Bu patikada ağaçlardan yapılmış çeşitli süslemeler vardı. Bu yolun sonunda “İtalya’ya hoşgeldiniz” yazısının işlendiği bir tabela ve eski sınırları temsilen dikilmiş kırmızı beyazlı iki direk bulunmaktaydı. Bu da bizim İsviçre’ye döndüğümüz anlamına geliyordu çünkü artık burayı terk ediyorduk.

Dünyanın bütün sınırlarının bu kadar özgür olmasını diliyorum.

Sınırların olmadığı bir dünya diliyorum.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Trackbacks/Pingbacks

  1. Geri bildirim: İtalya ve İsviçre’de dağ yürüyüşleri – Hiking in Italy and Sweden « enisden - 13 Kasım 2012

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

