//
Şu anda okuduğunuz...
akademik, bilgisayar bilimi, bilim

Avrupa Komisyonu – kadınları bilim insanı olmaya yönlendirme amaçlı web sitesi (ingilizce)

Bilim insanını kadın veya erkek diye ayırt etmek ne kadar mantıklı tartışılır. Avrupa Komisyonu bilim alanında daha fazla kadının çalışmasını sağlamak için bir web sitesi hazırlamış:

http://science-girl-thing.eu/

İlk hazırladıkları tanıtım video’su biraz ilginç, zaten tepkilerden dolayı siteden kaldırmak zorunda kalmışlar (O kadar gereksiz bir video ki, burada paylaşmaya bile gerek görmüyorum). İlk tanıtım video’suna tepki video’su bile hazırlanmış.

Ben bilgisayar bilimleri ile ilgili olan video’ları burada paylaşayım. Diğelerine yukarıdaki web adresinden ulaşabilirsiniz.

Not: Bilim insanı ve kadın kelimeleri dikkatle seçilmiştir. Hatalı kelime bulursanız beni ikaz edin olur mu? 🙂

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

