//
Şu anda okuduğunuz...
Gezgin

Muğla Yöresinde Kahvaltı Önerileri

Kahvaltıya çok önem veririm, “Kahvaltının mutlulukla bir alakası olmalı” dizesini sürekli tekrarlayan birisiyimdir. Bu konuda daha önce de yazmıştım:

https://enisden.wordpress.com/2011/11/12/kahvaltinin-ozellikle-dostlarla-kahvaltinin-benim-icin-onemi/

kahvalti

Muğla yöresinde beğendiğim kahvaltı yerlerini sıralamak istersem:

Öneriler:

Muğla Merkez:

Muco: Kahvaltısı oldukça güzel. Özellikle gözlemeleri oldukça başarılı. http://www.muco.com.tr/

Çakar Sofra (Mola City): Servis ve ortam güzel. Kahvaltılar lezzetli.

Muğla Yayla:

Mahiroğlu Restoran: Ayakkabınızı çıkarın ve çimenlere basarak elektiriğinizi atın. Gelen kahvaltıyı bu güzel bahçede afiyetle götürün😉 (kahvaltıdan çok mekan güzel)

Moğla Taşhan Boutique: Güzel ve şık bir mekan. Çayı da termosla getirmeseler süper olacak …

Akyaka:

Kadın azmağı kenarında birçok mekan var, hepsi de birbirine benzer ama örnek vermem gerekirse …

Cennet Restoran: Hellim peyniri gibi eklemeleri ve kazın azmağı muhteşem manzarası ile biraz daha önce çıkıyor. Servis kalitesi de iyi (şanslı gününüzdeyseniz🙂 )

Gökova:

Osman Aydın’ın yeri: Gökova’dan dalaman tarafına gidiyorsanız ve kısıtlı vakitte kahvaltı yapacaksanız öneririm. Fırında yumurta başarılı.

Gökova – Marmaris Yolu

Çağlayan Restoran: Jandarma kontrol noktası yanındaki Çağlayan Restoran, gerek peysaj düzenlemesi, gerek kahvaltısı, gerekse servis kalitesiyle oldukça başarılı.

Sedir Adası Yolu:

Çilek Restoran: Küçük bir işletme, butik bir kahvaltı. Teyzemin gözlemeleri ile vazgeçilmezim. Siz yine de gitmeyin ki vardığımda yer bulabileyim🙂. Yok şaka ediyorum, benim yerim her zaman ayrılır önceden🙂

Azmakbaşı restoran: Sedir Adasına işleyen teknelerin bulunduğu sahile çok yakın olan Azmakbaşı restoran gerek kahvaltısı, gerekse mekan olarak başarılı.

Selimiye Yolu:

Delikyol Deniz Restoran: Denize sıfır kahvaltı, sonrasında sizi bekleyen güzel bir koy. Daha ne denilebilir ki? (Selimiye 7 km kala güzel bir koyda. Yokuştan inerken sağınızda🙂 ) (Sezon dışı kapalı oluyor, Mayıs ayı itibariyle açılmıştı)

Bozüyük (Muğla-Yatağan arasında):

Pınarbaşı: Asırlık çınar ve kaynak suyu. Yazın serin ve ayrı bir güzel. Hizmet başarılı. (Son zamanlardaki fiyat politikaları nedeniyle fiyatlar uçmuş durumda! Güzelköy dizisinin etkisi midir bilemiyorum ama ben kahvaltı için uğramayı bıraktım artık … )

Köyceğiz:

Göl kenarında (şehir merkezinden göle indiğinizde biraz sol tarafta yürüyeceksiniz. Kalabalıktan anlarsınız, adını hatırlamıyorum, normalde balık restoranı) herkesin kahvaltı yaptığı merkeze yakın kahvaltı yeri, garsonlar o gün başarılı servis yaparsa (garsondan garsona fark var🙂 ) çeşidi ve içeriği ile başarılı …

Ortaca- Dalaman Arası:

Toprak Ana: Kahvaltısını denemedim ama süper olmalı. Diğer yemekleri süper çünkü…

Göcek:

Göcek West Cafe Bistro: Çok ilginç ve leziz kahvaltı seçenekleri var. Mekan ve servis başarılı

Yorum ve önerilerinizi bekleriz.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

5 thoughts on “Muğla Yöresinde Kahvaltı Önerileri

  1. Akçapınar da tost güzeldir. Manzarası da görülmeli mutlaka.

    Posted by Şiar AKGÜL | 20 Kasım 2014, 10:54 am
    • Doğrudur. (Benim için) kahvaltı sınıfına girmediği için eklememiştim🙂
      Bu civarda manzarası görülecek çok yer var. Sadece manzara için bile Sakar Tepe’de kahvaltı yapılabilir mesela.

      Posted by enisden | 20 Kasım 2014, 1:06 pm
  2. Haklısınız ama yine de ekleme gereği duymuştum. Muğla Üniversitesinin eski mezunuyum. Orayı da araya sıkıştırmak istedim:)

    Posted by Şiar AKGÜL | 01 Aralık 2014, 1:10 pm
  3. Bir gün mutlaka hep birlikte Çilek Restoran da kahvaltı yapalım. Paylaşım ve bilgilendirme için çok teşekkürler.

    Posted by H.Can DEMİREL | 02 Mart 2016, 9:35 am

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

