//
Şu anda okuduğunuz...
etkin insan, Uncategorized

Sen hiç değişme, böyle insan kal örümcek adam …

Aşağıdaki video ve fotoğraf “Güven Bana” adlı bir yarışma programından. Kimseye güvenmememizi ve para için  takım arkadaşımızı satmayı aşılayan modern çağ eğlence zırvalıklarından birisiymiş.

Bana anlatıldığına göre; Yarışmada tanıştığın bir kişiyle takım oluyorsun, yarışma sonunda başarılı olursanız belirli bir meblaya hak kazanıyorsunuz. Bu meblayı paylaşabilir veya bencillik yapıp sen kapabilirsin. Birbirine güvenirsen o geçen zamanda mebla artıyor.

Aşağıdaki arkadaş, takım arkadaşına güvenmiş ve kaybetmiş? Kaybeden o mu, yoksa diğeri mi?

Egomuz, bencilliğimiz, insanlıktan çıkmamız …

TV’de gördüklerimiz çoğunlukla gerçek değil ama bu arkadaş oldukça gerçek gözüküyor. Hayat felsefesini dile getirmesi ve bir nevi hayat dersi vermesi …

Aşağıdaki yarışmacı gibi insanlar oldukça, bence umutlanmaya ve direnmeye değer …

Polyanacılık diyebilirsiniz belki ama bu tür arkadaşlar bize umut veriyor, güvenin önemini tekrar hatırlatıyor.

#Diren insanlık …

Şapka çıkarıyorum “örümcek adam” satan Gökhan abiye …

Egosuz

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

One thought on “Sen hiç değişme, böyle insan kal örümcek adam …

  1. Demiş ki beni seven dostlarım ve (en önemlisi) özgür bir hayatım var. Daha neyi olsun..

    Posted by madalyon8589 | 24 Eylül 2013, 5:37 pm

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

