//
Şu anda okuduğunuz...
annem

le vent nous portera – rüzgar bizi sürükleyecek

enisden

Serbest çağrışım yaptım dün.

İnsanların nasıl kumdan kaleler içerisine saklandıklarını düşündüm.
Kendi krallıkları, kolaylıkla yıkılabilecek sözde sığınakları içinde ne kadar güçlü olduklarını ….

Sonra Noir Desir’in “le vent nous portera” şarkısı aklıma geldi.
Şarkı çok güzel, hep severek ve duygulanarak dinlemişimdir.
Hep o klibi aklıma gelir.
Aslında annem vefat ettikten sonra mı, yoksa önce mi ilk dinlemiştim/seyretmiştim
bilemiyorum …

rüzgar bizi sürükleyecek
demekmiş sanırım – ekşi sözlükteki yazarların yalancısıyım.
Hayat bizi nereye sürükleyecek? Geride kimleri ve hangi anıları bırakarak?
Bir çocuk masumiyeti ile, gerçekten güçlü mü olacağız, yoksa güçlüyü mü oynayacağız?

İnadına yaşamak, hayatı duyumsayarak yaşamak,
severek, sevgi dolu bir yaşamla,
Geride bıraktıklarımızın her an bizimle olduğunu bilerek yaşamak …
Kolay değil, ama kimse kolay olacağını söylemedi zaten …

View original post

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

