//
Şu anda okuduğunuz...
ceng, ceng 1006, ceng 3544, mahremiyet

Online privacy tools

There are plenty of online privacy tools available and we must learn how to use them effectively.

Firstly read EFF’s Top 12 Ways to Protect Your Online Privacy
https://www.eff.org/wp/effs-top-12-ways-protect-your-online-privacy

Jan Schauman prepeared a very nice presentation about online privacy tools. The presentation is as follows:

For other videos and notes about privacy:

https://enisden.wordpress.com//?s=privacy

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

One thought on “Online privacy tools

  1. Sizi ve sayfanizi tamamen tesadufen buldum, gercekten gurur kaynagisini, sizin gibi degerli akademisyenlerin umarim artik bu zihniyet kiymetini bilir ve korur. Ben 12 sene Hollandada yasadigim donemde, cogu kez ve hala keske bizim ulkemizdede hollandadaki gibi devlet zihniyeti olsa. Biz teknolojiyi bile yasakcilik zihniyetiyle ozlestirerek kullanan bi devlet zihniyetini tamamen kiniyorum!!. Hollandada 176 tane ayri millet yasarken ozellikle internet ortaminda hic bir kisitlama ve sansur yokken, turkiyenin nasil bi bahanesi olabilir, sadece yaziklar olsun diyor ve kiniyorum bu yasakci ve dayatmaci devlet zihniyetini!!! Demokrasiyi lafta curutup degil tohumuyla beraber yesertip ozunde olmasi gereken gibi bi cinar haline getirinki bizde halk olarak gercekten saygi duyalim sizlere!!

    Posted by Hakan | 12 Ocak 2016, 9:44 pm

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

