//
Şu anda okuduğunuz...
bilgisayar mühendisliği, muğla üniversitesi

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği ilk Mezunlar – 2014 Mezunları

Bölümümüzün ilk “göz ağrım”ız olan 2014 mezunlarını buradan selamlamak istiyorum.

Mskü Bilgisayar mühendisliği 2014 mezunları

Mskü Bilgisayar mühendisliği 2014 mezunları

 

Mskü Bilgisayar mühendisliği 2014 mezunları

2010 senesi ocak ayında Ege Üniversitesi’nden ayrılıp Muğla Üniversitesi’ne geldiğimde, bölüm yeni kurulmaktaydı. İlk öğrencilerin danışmanlığı bana verildi. Onlarla mezun oluncaya kadar ben ilgilenecektim. Bölümün ilk senesi olmasına rağmen, oldukça iyi puanlarla üniversiteye girmişlerdi. O senenin Muğla Üniversitesi’ndeki en yüksek puanlı öğrencileriydiler. Gözlerinden zeka ve merak fışkırıyordu.

Bölüm yeni kuruluyordu, eksiklerimiz vardı. Peki gerçekten ihtiyaçları olan eğitimi tam olarak verebilecek miydik? Eksiklerin onlara zarar vermemesi için arkadaşlarımla çok çalıştık. Şu an geriye baktığımda, eksikleri telafi etmekte iyi bir iş çıkardığımızı görüyorum. Pırlanta gibi çocuklar, yeni meslekdaşlarım.

Onlara bilgisayar biliminin/mühendisliğinin temellerini verirken; gerek öğrenci topluluğu çalışmalarında, gerekse konuşmalarımızda, iyi bir insan olmayı, merak etmeyi ve araştırmayı, kendini geliştirmeyi göstermeye çalıştım. Bu konularda ben de bir öğrenciyim ve sürekli öğreniyorum. Bazılarını blog’umda, bazılarını da onlarla yaptığımız konuşmalarda aktarmaya çalıştım.

Bazıları yatay geçişle başka üniversitelere gitseler de yaklaşık 15 kişi mezun verebildik. (Yaklaşık diyorum, çünkü staj ve tez eksikleri olanlar var. 10 kişi şu anda bitirdi, 5 kişi de yakında bitirecek)

2014 mezunlarından Erdem Türk, aynı zamanda üniversite birincisi olarak mezun oldu. Onun konuşmasını da aşağıdaki video dan izleyebilirsiniz:

Mskü Mühendislik 2014 mezunları

Umarım hepsi güzel işler başarmaya ve bizi gururlandırmaya devam edecekler. Bir kusurumuz, bir eksiğimiz olduysa affola.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

