//
Şu anda okuduğunuz...
bisiklet, Bisiklet günlükleri

Bisiklet Günlükleri: Mazgal tehlikesine karşı yapılabilecekler

Bu yazıyı, bir bisiklet/mazgal kazası sonrası tek elle yazıyorum. O yüzden sade ve kısa olacak …

Bisikletmazgalkazasi

Altyapımız üstyapımız, yollarımız ne yazık ki bisiklete uygun değil.

Bisiklete binerken çok dikkatli olmamız gerekiyor. Nasıl davranmamız gerektiği velespit.net blog unda açıklanmış:

http://www.velespit.net/makaleler/8-makaleler/58-mazgal.html

Bu linkte belediyelere yapılabilecek başvuru dilekçeleri de var.

Tamam biz dikkatli olalım da altyapımız buna uyumlu olsa?

Belediyeler, karayolları da altyapılarını yaparlarken, bisiklet dostu olacak şekilde tasarım yapsalar?

Ekteki yazılar ve benzerlerini Türkçeleştirsek (ya da Türkçesi varsa her yerde kullansak) ve bir değişimi her yerde zorlasak?

http://www.dot.state.fl.us/structures/designExpo2012/Presentations/Drainage%20Considerations%20for%20Bicycle%20&%20Pedestrian%20Facilities.pdf

https://sweets.construction.com/swts_content_files/2599/268170.pdf

Katkılarınızı bekliyorum …

bisiklet-mazgal

 

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

