//
Şu anda okuduğunuz...
akademik, eğitim, eğitim üzerine düşünceler

Sınav değerlendirme – Hoca sınav okurken (temsili)

Ben biraz gamsız bir üniversite öğrenciliği geçirdim sanırım. Hiç notumu merak ettiğimi hatırlamam. Biraz da kendi şehrimde okuduğumdan da kaynaklanıyor olabilir, sonuçta bütünlemeye kalıp memlekete gidememek gibi bir kaygım yoktu. Bizim zamanımızda bütünleme var mıydı? Zaten kaç alacağımı da aşağı yukarı tahmin ederdim.

Şimdi notlarını merakla bekleyen öğrencilerim var ve okumam gereken bir ton kağıt ve incelemem gereken simülasyon uygulamaları.

Temel prensibi hatırlayalım:

“Not yüksekse, öğrenci almıştır.

Not düşükse, hoca vermiştir.”

hoca Sinav Okurken

Şeffaflığı abartıp Google docs’tan paylaşıyorum değerlendirmeleri. Hangi sorunun hangi şıkkına ne aldığını online olarak görebiliyorlar. Soru soru sisteme girdiğimden canlı yayın olarak izleyebiliyorlar, sisteme yirmiden fazla kişinin girip izlediği anlar da olmuştur.

Bazı soruların cevaplarına yorumlar da ekleyebiliyorum. Bazen itirazlar geliyor, değerlendiriyorum.

Bazı hataları görünce, “bunu kaç kez anlattım, nasıl hala hata yaparlar?” diyoruz. Özellikle kötü kağıtlarda şu karikatürdekini yaşıyoruz.

ExamPaperWeAreDoomed

Bekleyen onlarca öğrencim var, ben izninizle sınavları değerlendirmeye devam edeyim.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

