//
Şu anda okuduğunuz...
bilgisayar mühendisliği, muğla üniversitesi

GBYF (Genç Beyinler Yeni Fikirler Proje Pazarı ve Bitirme Projeleri Ortak Sergisi)’ne Katılan Öğrencilerimizden Yorumlar

Organizasyonda bölümümüzün de katkısının bulunduğu serginin dördüncüsü için bu sene de öğrencilerimizle İzmir’de olacağız. Bu sene daha yoğun bir katılımla etkinlikte olmayı hedefliyoruz.

Ayrıntılı bilgi için: http://ebiltem.ege.edu.tr/GBYF/

Geçen sene katılan öğrencilerimizin bu etkinlik hakkındaki düşünceleri aşağıdaki gibidir:

Azer Çelikten:
Gayet güzel bir organizasyondu. Özellikle bir jüri karşısında sunum yapmamız önemli bir deneyim kazanmamizi sağladı. Farkli projeleri inceleme firsati bulduk. Ayrica 5 6 şirketle yaptığım iş görüşmeleri is görüşmesi nasil yapilir neler sorulur gibi sorulara cevap bulmami sagladi. Elestirecegim tek nokta ise belirli alana yönelik yapilan projelerin başarılı sayilarak ödül almasi oldu. Cogu projenin başarılı oldugu icin degil sectigi alan sayesinde odule layik goruldugune inanıyorum. Genel olarak guzel bir deneyimdi son siniftaki arkadaslarima gitmelerini mutlaka öneririm.

Bengisu Uzun:
10 Mayıs 2014’de Yaşar Üniversitesi’nin düzenlediği 3. genç beyinler yeni fikirler proje pazarı ve bitirme projeleri ortak sergisi’nde hem alanımla ilgili ilerlemeleri ve projeleri inceleme şansı hem de çok sayıda bilgisayar mühendisi ve akademisyenle ile tanışma fırsatı yakaladım.  Ayrıca bitirme projemle 11-14 Eylül 2014 tarihleri arasında düzenlenen CEBIT Bilişim Eurosia-İstanbul Fuarında ücretsiz stand alanı ödülü kazandım ve bu fuara katılarak mesleğimle ilgili tecrübeler edindim.  Bu organizasyonu düzenleyenlere teşekkür ederim.

Selin Kirik:
Proje Yarışması fikir zenginliği acisindan güzel bir ortam sağlıyor aynı zamanda teşvik edici. Bizim gibi gelişmekte olan bölümler için de iyi bir klavuz niteliğinde. Ayrıca orada saglanan is mülakatları hiçbir sonuç vermeyecek olsa bile iş hayatı için tecrübe diyebiliriz. Ayrıca dereceye giren projeler için de güzel olanaklar sağlanıyor. Bir öneri olarak şunu söyleyebilirim her sene proje yarışmasının yanında bir de fikir yarışması yapılıyor bunu teşvik etmek için ne yapılıyor bilmiyorum ama fikir yarışmasında beğenilen fikirlere sponsor olunabilir pratiğe geçmesi için. Genel olarak şirketler ve öğrencilerin buluştuğu güzel bir platform diyebilirim.

Özge Gündoğdu:
Hocam kesinlikle katılmalari gereken bir etkinlik. Tecrübe kazanıyoruz. Orda sirketlerle is görüşmesi mutlaka yapsınlar. Mümkün olduğu kadar çok sirketle. Iyi bi deneyimdi benim açımdan. Sağlık ve akıllı telefonlara yönelik projeler ödül bile alabilir, bizde öyle olmuştu.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

