//
Şu anda okuduğunuz...
akademik, bilgisayar mühendisliği, bilişim, muğla üniversitesi

IV. GBYF – MSKÜ Öğrencilerinin Başarı Hikayesi

IV. GBYF geride kaldı. Başarı hikayesi denince hep şu sorulur: Yarışmalarda kaçıncı oldular?

Başarı illa da yarışmalarda dereceye girmek değildir. Başarının birçok farklı şekli vardır.

Bizim hikayemizde ise bir takım, bir bütün olabilmekle ilgili.

IV. GBYF - MSKU

 

Öncelikle, saat sabahın altısında hepsi minibüsün kalkacağı yerde hazırdılar. Hocalarımızın da yönlendirmesi ile organize olmuşlar ve uyandırma ekipleri bile kurmuşlardı. Açıkçası sabahın altısında 27’de 27 yapabileceğimizi hiç ummamıştım, beni yanılttınız🙂

Minibüste sabah kahvaltısı servisi vardı🙂. Açma, peynir ve içecek. Barış hocam bunu düşünüp karşılamış. İnce düşüncesi için kendisine teşekkür ediyorum.

Mezunlarımızdan da destek vardı. Serap hocanın yönlendirmesi ile eski mezunlarımızdan Bengisu takımın önemli bir parçası olmuştu. Bir gün öncesinden pano, masalar ve sandalyeler hazırlanmış, numaralar yerlerine yapıştırılmıştı. Biz alana geldiğimizde yaka kartlarımız hazırdı ve dağıttı. Yemeklerin dağıtımından bir sürü başka işe gönüllü olarak koşturdu durdu. Enerjisi bizi de motive etti.

IV.GBYF-2015-Bengisu

Panolara posterler asılırken bir takım olarak çalıştılar ve birbirlerine yardımcı oldular. Topluluk başkanımız Nalin’in bu konudaki çalışkanlığına ve emeğine de burada değinmek istiyorum.

IV.GBYF-MSKU

 

Benim aynı zamanda jüri görevim olduğundan her an yanlarında olamadım. Ama biliyordum ki Bengisu ve Nalin takımın her zaman yanındaydılar. Gerektiğinde bana ulaşıp benim yönlendirmelerime göre arkadaşlarına yardımcı oldular.

Posterlerimiz oldukça başarılıydı, sunumlarımız da güzeldi. İlk üçe giremedik belki ama yeni bir bölüm için oldukça başarılı çalışmalar yorumlarını aldık.

Bu arada, üçüncü sınıflar kendi aralarında organize olup ayrı bir araç tutmuşlar ve 15 kişi de kendi ücretlerini ödeyip gelmişlerdi. Toplamda 42 öğrencimizin katıldığı güzel bir etkinlik oldu.

Ulaşım konusundaki destek ve organizasyonları için Tuğba ve Barış Hoca’ya
Organizasyon komitesinden Reha Bey, Fikret Bey, Ferudun Bey ve Serap Hoca’ya

katkıları için teşekkürlerimize.

İzmir’in manzarasına bakıp rüzgarını içimize çektik.

Çocuklar bu başarı hepinizin.

Hepinizle çok gurur duyuyorum.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

