//
Şu anda okuduğunuz...
Düşününce, Hayat, Hayat felsefesi

Aşk(ı aramak)tan vazgeçmek …

Ademoğlu aşkı putlaştırdı.
Aşık olmak istedi.

Kimisi hoşlanmasını aşk zannetti, bazen tutkuyu, ihtirası …
Kelimleri anlamadıkça, kelimeleri istediği gibi boyadıkça anlamlandırdı.
İstediği anlamları yükledi, istediği olmayınca küstü o kelimelere
Aşk’ı bulamadıkça aşk’a kızdı, onu aramaktan vazgeçti.

Kimisi bulduğunu iddia etti, bir süre sonra içten içe sorguladı,
istediği gibi olmayınca “aşk bitti” dedi, başlamayan bir şeyin nasıl biteceğini sorgulamadan

Kimisi erişilemeyeni aşk ilan etti. Ulaşamadıkça anlamlar yükledi ona, hayalinden bir imge oluşturdu …

Kimisi aşk’tan ve hüzünden nemalandı.
Aşk şarkıları, filmleri, hediyeleri …
Aşk’ı metalaştırdı …

Herkes farklı bir şey anlatmak istedi, farklı şeylerden söz ederken.

Kelimelere takılmadan konuşabilsek, hatta konuşmadan anlaşabilsek …

Bence …

Hep o ışığı, o parıltıyı görmek istersin
Gözlerinde, gözlerimde
o ışıltıyı gör(e)mezsen bakma

Eskiye: (Eskisi olur mu bunun?)

Dün aşık olup da
ertesi gün unutanlardan olmadım hiç
Unutmak için çabalamıyorum
Sadece kalbimde kal yeter
Seni artık zihnimde istemiyorum.

Şu an:

Zihnimi boşaltmak istiyorum
Kafamda dönen saçma sapan şeylerden kurtulduğumda
daha berrak göreceğim
Biliyorum
(nedense Barış Manço’nun Dönence şarkısı kafamda çalmakta)

Gözlerinin, gözlerimin gördüğü gerçeğin
ötesini merak ediyorum.
Hissettiklerimin ötesini sorguluyorum.

Şiir’imsi birşey karaladım …
Adını “parıltı” koydum …

(Foto: Enis Karaarslan, filtreleme, düzenleme yok) (Işık huzmesi, gün doğumu, güneş)

(Foto: Enis karaarslan, filtreleme, editleme yok)
(Işık huzmesi, gün doğumu, güneş)

Parıltı

O ışık patlamasını
Yakalıyorum
Senin gözlerinde
Senin gülümsemende.
Ya da
Bir yanılsama
Bilemiyorum.

Anlık parlayıp
kaybolan
Sanki
güçsüz
Sanki
korkak
Sanki
anlamından emin değil
Sanki
bu dünyaya yabancı gibi

Oysa
Büyülü bir an var
Her gün doğumunda.

Tabiat
Güneşin doğuşunu
sabırsızca beklerken,
Dalıyorum
Ağaçların yaprakları arasından
Süzülen
ışık huzmelerine

Güzelliğine
İşte ancak o an
Doyumsuzca
bakabiliyorum.

İşte o an
aşkı aramaktan vazgeçip
görüyorum
hissediyorum
yaşıyorum

“Let there be light”

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

