//
Şu anda okuduğunuz...
ANI, annem

Bugün ilham kaynağım annemin doğum günü

Bugün ilham kaynağım olan annemin doğum günü. Öğretmen okulu mezunu idealist bir öğretmendi. aysencivginkaraarslanesin

Öğrencilerine düşkünlüğü, onlar için yaptıkları benim yolumu aydınlattı.

Onun dokunduğu bir hayata dair bir anımı paylaşmak istiyorum.

Çocukluğumun geçtiği o sokakta benden birkaç yaş küçük bir genç (genç diyelim izninizle 🙂 ) bana yaklaştı ve sohbet etmeye başladık. Eski komşumuzun oğluydu. Hatırladığım kadarını özetleyeyim, şöyle diyordu …

“Aysen Hoca hayatımı kurtardı diyebilirim. Ben ilkokula başladığımda derslerimde ciddi bir  başarı sorunum vardı. Beni özel sınıfa göndereceklerdi (bu sınıf özel olmaktan çok sorunlu öğrencilerin toplandığı bir sınıftı). Onun sınıfında değildim. Aysen Hoca bu sınıfa gitmemem için elinden geleni yaptı, beni çalıştırdı ve başarılı olmamı sağladı. Şu anda iyi bir işim de var, normal bir şekilde hayatıma  devam ediyorum. Ona çok şey borçluyum.”

Gökkuşağının ötesindeki o yerden bakıyorsun biliyorum

Bugün bazı öğrencilerim gelip de onların hayatlarında yaptığım küçük katkılar için bana teşekkür ediyorlarsa, umarım sen de bunu o gökkuşağının üzerinden görüyorsundur.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

