//
Şu anda okuduğunuz...
ANI, bisiklet, Bisiklet günlükleri

Yol arkadaşımla ilk 2.500 km maceramıza dair: kaptanın seyir defteri

Özet:

İki yıllık bir bisiklet macerası.

Bu göbeğe ve insanların “sen mi?” demelerine rağmen nasıl Gökova etrafında tur yapılır, Sakar veya Balıkaşıran rampası nasıl çıkılır üzerine bir hoş sohbet denemesi.

Bisiklet tutkusu ve yol hikayesi …

enis_bisiklet_foto201504

Yol arkadaşımla Muğla Yaylasında

(Fotoğrafların üzerine tıklayarak daha büyük hallerini görebilirsiniz)

Devamı bir sonraki sayfada …

Kaptanın seyir defteri – 24 Şubat 2014 – Yol arkadaşımla tanışma anım …

BisikletToparlanirken-3bisikletimVeBen2Eksik birşey mi var hayatımda?

Bugün kendime bir mutluluk kaynağı, bir yol arkadaşı aldım.

En güzeli de senin gözünün önünde yol arkadaşının montajını izlemek olmalı.

 

 

 

 

Detaylar için : https://enisden.wordpress.com/2014/02/24/bugun-kendime-bir-mutluluk-kaynagi-bir-yol-arkadasi-bir-bisiklet-aldim/

Turlardan …

Muğla’da çok güzel parkurlar var. Nispeten daha az trafiğin olduğu ormanlık yollar ve Muğla yaylası. Yol boyunca böğürtlen, incir, elma …

Yollarda arkadaş da ediniyoruz …

AkyakaKarabortlenTuru-citlik03Enis_Bisiklet_YolArkadaslar

 

 

 

 

 

 

 

 

Bir hayalin gerçekleşmesi – Gökova Bisiklet Turu

Uzun zamandır hayal ettiğim bir turdu ve iyi ki katılmışım. 5 gün içerisinde 280 km yaptık. Bu kondisyonla bu turu başarabilecek miydim? Özellikle Balıkaşıran’ı uzaktan ilk gördüğümde, şimdi bunu tırmanabilecek miyim diye düşündüğümü hatırlıyorum. Sonra “tabii ki tırmanacaksın” dedim ve aştım tabii.

Şu manzaraları bu kadar doya doya yaşamak başka nasıl mümkün olurdu?

gbt2014karaarslan_bisiklet_2014_gbt_02

 

 

 

 

 

 

Çubucak Panorama 2014Çubucak 2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detaylı tur yazısı için: https://enisden.wordpress.com/2014/05/27/8-gokova-bisiklet-turunun-ardindan/

İstanbul’da bisiklet mi binilir?

İstanbul’da o trafiğin içinde bisiketle gezilebilir mi? Mehmet gibi bir bisiklet çılgınına takılırsanız evet.

Eminönü, Büyükada, Bağdat Caddesi, Haydarpaşa Garı, Üsküdar …
Ortaköy, boğaz kıyıları …

Enisk- Travel İstanbul by bike - Fatih sultan Mehmet BridgeEnisk- Travel İstanbul by bike -Sehirici Hatlari Boat

 

 

 

 

 

Seni yeneceğim İstanbul :)

Seni yeneceğim İstanbul🙂

Beşiktaş’tan Karadeniz Sahiline: Yağmur yağsa da …

Beşiktaş’tan Karadeniz sahiline yaptığımız tur ise tam maceraydı. Kireçburnu’ndan boğaza selam verdik önce.

enis_bisiklet_foto2014

O gemi bir gün gelecek İsmail Abi!

 

enis_mehmet_bisiklet_saganakaltinda

Defalarca sırıksıklam olduk

ve

artık değiştirecek giysi kalmayınca

“amaaaan boş ver” dedik

 

 

 

 

 

enis_bisiklet_foto201407

Karadeniz usulü söyle :)))

“Yağarsa yağmur yağar

Yağarsa yağmur yağar

Ben zaten ıslanmişum

Ben zaten ıslanmişum …”

 

 

 

 

 

 

Ailecek …

İzmir’deki kiralık bisikletler çok rahatsız ama aileyle geçirilen bisikletli zamanın keyfi bir başka …

Babamla bisiklet selfieEnis_ailecek_bisiklet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

İlk 1000 km ve ertesinde ilk düşüş …

enis_HerKosuldaGulumse

İlk düşüş ve dirsekte çatlak.

“İşte şimdi bisikletçi oldun” dediler.

Yollar bozuk, hele üniversitenin girişinde bu tür bir logar saçmalığı!

Ama üzerinden ne zaman geçti, hiçbir şey değişmedi.

Yine de

Gülümsemizi hiçbir şey engellememeli …

 

 

 

 

 

Kısa bir aradan sonra yine yollardayız …

Bisikletsiz bir yaşam mı?

Nerede kalmıştık?

enis_bisiklet_yollarda_2015enis_bisiklet_yollarda2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sakar deneyi :)))

Çıkılır mı, evet. Ama o kadar trafik içinde çıkılmalı mı, hayır …

enis_bisiklet_sakar1enis_bisiklet_sakar2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bisiklet ve dondurma. İtalya’da tekrar bisiklete binebilmek güzeldi.

2015 yazında tekrar İspra’dayım. Bulunabilecek en kötü bisikleti ödünç alıp eski günleri anıyorum …

enis_bisiklet_foto201505

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gün doğarken çıkacaksın yola …

enis_bisiklet_foto201506“Sabahın köründe yola mı çıkılır” demeyecek bir yol arkadaşınız olacak yanınızda.

Yaz sıcağı bir problem olmayacak, serin serin yol alacaksın.

Gün doğarken ormanda bisiklet bindiğinde seni büyülü bir an bekleyecek.

Doğan güneşin ışıklarının yaprakların arasından süzülmesi

O aanı durdurmak isteyeceksin …

O anki muhteşem manzarayı içeren silik bir yansıma alacaksın cep telefonun kamerasından. Herkes hangi efekti uyguladın diyecek, efekt yok diyeceksin.

“Let there be light!”

enis_bisiklet_gundogarken01enis_bisiklet_gundogarken02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Denizlere çıkar sokaklar

Hele de Akbük’e.

Akyaka-Akbük rotasında bir yanın dağ, diğer yanın deniz olacak.

En sonunda Akbük’teki denizin parıltısını göreceksin, şaşırma!

enis_bisiklet_deniz

iyi ki bisiklet çetesi var

Can üstat hepimizi bir araya getiriyor, sohbet ve tost dolu turlara😉

enis_bisiklet_foto2015_yaylaenis_bisiklet_tur2_2016enis_bisiklet_tur1

 

 

 

enis_bisiklet_foto2015_ugurdan05

 

 

Tost aşkına …

Her zaman bir bahane olmalı, hele Gölcük’teki tost ve kekik çayı bahane edilirse pedallar daha hızlı çalışır😉

(Can ustaya kalsa tostu yememeliyiz, karnımız şişer ve süremeyiz. (Aslında 1 saat beklemek lazım) Hele yanında o ev yapımı ayran kesinlikle olmaz! Şadan Hoca bunun bilimsel açıklamasını yaparken ben ayranı götürüyorum. Doğru diyorsun Can usta da bu tostu da yemeden olur mu?)

Bisiklet_Tost_Golcuk

 

 

 

 

 

 

 

Artık misafirler de bisikletle geliyor, o kadar …

enis_bisiklet_2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kıyısından Köşesinden devam …

enis_bisiklet

Yukarıdaki 2015 boyunca devamlı mesaj verdi de

ne oldi🙂

 

 

 

 

 

 

 

Dağ Taş Demeden devam!

Yüzümüzde hep bir gülümseme

Yollar bizi bekler …

enis_bisiklet_DagTasDemeden

Muğla Kent Ormanı

 

 

 

 

 

 

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

6 thoughts on “Yol arkadaşımla ilk 2.500 km maceramıza dair: kaptanın seyir defteri

  1. Dostlarınızla,ailenizle bol muhabbetle, sağlıkla nice binlerce km’lere..
    Keyifle okudum, Işığınız bol olsun..

    Posted by Nilgün YALÇIN | 06 Mart 2016, 11:30 pm
  2. Hocam sizinde bisikletine aşık olan insanlardan olmanız gerçekten çok güzel.Bu seyir defterinden ilerde bende yapmayı planlıyorum.Bende yol/yarış bisikleti varda uzun yol için ideal midir hocam?

    Posted by zubeyirdurgay | 07 Mart 2016, 12:40 am

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: