//
Şu anda okuduğunuz...
akademik, akademik yayın, öğrencilerim, üniversite, bilgisayar mühendisliği, muğla üniversitesi

EJER 2016: Bilgisayar Ağları Eğitimine Dair Röportajlar: MSKÜ Deneyimi

“Bilgisayar Ağları Eğitiminde Fiziksel Ağ ve Emülasyon Uygulamaları üzerine Öğrenci Görüşleri : MSKÜ Deneyimi” adlı bildirimiz EJER 2016 konferansına kabul edildi. Bu bildiride, bilgisayar ağları eğitiminde uyguladığım modeli anlatıyorum. İleri Bilgisayar Ağları dersinde sadece ağ simülasyonunu değil, fiziksel ağı ve emülasyonu da kulanıyoruz.

Bol bol uygulama yaptığımız bu eğitimi öğrencilerimizin nasıl algıladığını da merak ediyorduk. Eğitim fakültesinden Rıdvan hocayla yaptığımız çalışmada gerçekleştirdiğimiz röportajlarla bunu sorgulamayı hedefledik.

Geçtiğimiz günlerde Rıdvan hocayla birlikte 12 öğrencimizle röportaj yaptık. Öğrencilerimizin de heyecanımızı paylaştığını  gözlemledim. Hatta İzzet o kadar heyecanlanmıştı ki, soruları önceden okuyup cevaplarını not aldı. Öğrencilerimiz, yapılan uygulamaların verimli olduğunu belirttiklerinde çok mutlu oldum.

Öğrencilerimizden gelen geri dönütlerle gelecek sene çok daha iyisini yapmak için hazırız.

MSKÜ Ağ Eğitimi Röportaj

Bu eğitimle amaçladıklarımızı ve öğrencilerimizin yorumlarını Ejer Konferansı’nda sunacağız. Bildiriyi ve makaleyi yine sayfamdan size ulaştıracağım.

MSKÜ Bilgisayar Mühendisliği Bölümü’nde, Türkiye’de verilen en iyi bilgisayar ağları eğitimini vermek için çalışmalarımıza devam edeceğiz.

Mezunlarımızın aldıkları eğitimle bizi en iyi şekillde temsil edeceğine dair güvenimiz tamdır.

 

 

 

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

One thought on “EJER 2016: Bilgisayar Ağları Eğitimine Dair Röportajlar: MSKÜ Deneyimi

  1. Reblogged this on enisden and commented:

    03 Haziran 2016, Cuma günü
    9:00- 10:15 oturumunda bildirimizi sunuyor olacağız.

    13. OTURUM / 13 TH. SESSION SALON / HALL 107
    Yer / Place :
    Muğla Üniversitesi İİBF DERSLİKLER

    Posted by enisden | 29 Mayıs 2016, 10:14 pm

Bir Cevap Yazın

"Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver."

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference."
(P.R. Niebuhr)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler

