//
Şu anda okuduğunuz...
akademik araştırma yöntemleri, akademik bilgi, akademik bilgi kaynağı, arama yöntemleri, öneri, ceng, ceng 1005, internet

İnternet Üzerinden Araştırma Yöntemlerinin Etkin Kullanılması

İnternet Üzerinden Araştırma Yöntemlerinin Etkin Kullanılması, 2011 güncellemesi ile en son hali.

Burada bilgiye erişim için kullanılabilecek birçok yöntemden söz ediyoruz. Başlıcaları:

– Arama motorları

– Arama programları

– E-posta listeleri

– Kütüphane tarama sistemleri, sanal kütüphaneler

– Diğer (wikipedia, bloglar, forumlar …vb)

Yöntemlerden daha çok, nasıl daha etkin kullanılabileceklerini tartışıyoruz.

Aramaya inanmak, sorgulamak, körü körüne inanmamak ….

Bu belgeyi Scribd üzerinde görüntüleyin

Dosyanın pdf halini indirmek için tıklayınız.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Trackbacks/Pingbacks

  1. Geri bildirim: Doktora yapacaklara/yapanlara tavsiyeler « enisden - 01 Ekim 2012

  2. Geri bildirim: Computer Engineering Orientation Lecture Notes « enisden - 01 Ocak 2013

Yorum bırakın

“Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver.”

“God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference.”
(P.R. Niebuhr)

Özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.” (Mustafa Kemal ATATÜRK)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler