//
Şu anda okuduğunuz...
akademik, bilgisayar mühendisliği, güvenlik, muğla üniversitesi

Muğla Bilgisayar Mühendisliği – Network ve Güvenlik Araştırma/Çalışma Grubu

Yrd.Doç.Dr. Enis Karaarslan tarafından koordine edilen bir araştırma/uygulama grubudur. Network ve Güvenlik üzerine projeler ve araştırmalar yapılmaktadır. Öğrenciler var olan projelere katılarak, hem kendilerini geliştirebilirler hem de özgeçmişlerine ekleyebilecekleri bir deneyim kazanmış olurlar. Şu anda var olan bazı araştırma konuları aşağıdaki gibidir:

  • Siber Güvenlik
  • Blok Zinciri
  • Bilgi güvenliği ve mahremiyet

Yapılan çalışmaların bildiri ve makaleye dönüşmesi de planlanmaktadır.

Ağ ve Güvenlik Laboratuvarı

Network cihazlarından (switch, router) ve örnek bir güvenlik altyapısından (güvenlik duvarı, saldırı tespit sistemi) oluşan bir ağ/güvenlik laboratuvarı buunmaktadır

Ortak Çalışmalar:

Dalhouise Universitesi (Kanada) Bilgisayar Bilimleri Bölümü – NIMS Lab ile ortak çalışmalar yürütülmektedir. Mevlana programı ve Tübitak proje süreçleri devam etmektedir.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum bırakın

“Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver.”

“God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference.”
(P.R. Niebuhr)

Özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.” (Mustafa Kemal ATATÜRK)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler