//
Şu anda okuduğunuz...
etkin insan, hayata olumlu bakmak, kişisel gelişim

Oyunu kim kazanır? Pes etmeyen kazanır

Aslında oyunu kazanmak değildir önemli olan. Bence en iyisi, oyunu güzel oynamaktır.

Ama başarılı olmaksa kıstas, en önemlisi bence pes etmemektir.

( Başarılı olmak da izafidir aslında. Başarı; kimisi için bir koşuyu birinci olarak bitirmekken, kimisi için o yarışı bitirebilmek – kendi sınırlarını aşmaktır.)

Pes etme! (“Don’t give up!”) Sonuna kadar sürdür; azimli ve kararlı ol!

Tabii ki insan sınırlarını bilmeli ve kendisini geliştirmek istiyorsa daha iyisini yaparak sınırlarını zorlamalıdır.

Calvin Coolidge’in sözleri zenpencil’s da güzel bir çizimle buluşmuş. Bu resim de güzel bir şekilde bunu anlatıyor.

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.

Tartışma

Oyunu kim kazanır? Pes etmeyen kazanır” için bir yanıt

  1. get up, stand up, do not give up the fight…

    Posted by ercan | 02 Kasım 2012, 5:22 pm

Yorum bırakın

“Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyler için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyler için SABIR, Ve her iki şey arasındaki farkı anlayabilmek için BİLGELİK ver.”

“God grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference.”
(P.R. Niebuhr)

Özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.” (Mustafa Kemal ATATÜRK)

TEGV

TEGV - eĞİTİM İÇİN BEN DE VARIM

Kategoriler